
Na www.rzecznikrodzicow.pl jest zakładka „Zwrot za podręczniki”.
Są tam gotowe wnioski, które należy wypełnić. Dokumenty potrzebne do uzyskania dofinansowania to właśnie wniosek, uzasadnienie i rachunek za książki.
Wniosek o dofinansowanie zakupu podręczników trzeba złóżyć u dyrektora szkoły. Trzeba też dołączyć uzasadnienia, w którym należy napisać: „zgodnie z ustawą z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, art. 7 pkt. 8, prosimy o pomoc, jako rodzina wielodzietna”. Dołączamy również rachunek za materiały szkolne.
Na jaką kwotę możemy liczyć? 180 zł dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, 210 zł dla klasy IV oraz niepełnosprawnych uczniów klas IV-VI, 325 zł dla niepełnosprawnych uczniów gimnazjum i 352 zł dla uczniów klasy I szkół ponadgimnazjalnych.
Pieniądze wypłaca dyrektor szkoły lub wójt (burmistrz, prezydent miasta) właściwy ze względu na siedzibę szkoły. To do nich należy ostateczna decyzja w sprawie refundacji.
Prezydent Miasta Mielca ustala, że wnioski o przyznanie dofinansowania zakupu podręczników należy składać do dnia 07 września 2012 r.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zanim napiszesz przeczytaj regulamin
Komentarze są moderowane