Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

„Pozory mylą, dowód nie”


Kampania ukierunkowana jest przede wszystkim na aktywizację środowisk lokalnych w całym kraju, zbudowanie szerokiego społecznego frontu sprzeciwu wobec sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim i koalicji na rzecz ograniczenia dostępności napojów alkoholowych w tej kategorii wiekowej. Jesteśmy zdecydowanie za
Celem strategicznym pozostaje, tak jak w latach poprzednich, przeciwdziałanie spożywaniu alkoholu przez osoby poniżej 18-go roku życia.

W tym roku na zaproszenie organizatorów odpowiedziało aż 278 gmin z całej Polski w tym nasze Miasto.

Szczegóły kampanii na stronie www.pozorymyla.pl

Podejmowane działania:
  • Dystrybucja materiałów w sklepach i w szkołach
  • Badania, wykonywane metodą obserwacji uczestniczącej tzw. „tajemniczego klienta" będą polegać na wizycie dwuosobowego zespołu badawczego w  placówce sprzedającej alkohol i próbie kontrolowanego zakupu alkoholu przez jedną z tych osób, wyglądającą na małoletnią (poniżej 18 roku życia), ale mającą ukończone 18 lat.
  • Osoba druga będzie obserwatorem - świadkiem sprzedaży, bądź odmowy, która w razie powodzenia zakupu kontrolowanego wskaże sprzedawcy na konieczność żądania dokumentu od młodo wyglądającego nabywcy.
Alkohol i nieletni - informator dla rodziców pobierz

Porozmawiaj na forum mieleckiej społeczności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........