Na stronie internetowej MKS Mielec, w menu Informacje dla pasażera jest temat Uprawnienia
do ulg. W punkcie I. 1. w tabeli pod Lp. 3 jest zapis uprawnień dla
osób niepełnosprawnych z orzeczeniem określającym znaczny stopień
niepełnosprawności lub całkowitą niezdolność do pracy i samodzielnej
egzystencji (dawna I grupa inwalidzka). Tutaj tym dokumentem
uprawniającym jest „Imienny bilet elektroniczny wydany przez MKS”. Przed
wprowadzeniem biletów elektronicznych taka osoba niepełnosprawna
legitymowała się Legitymacją Osoby Niepełnosprawnej wydaną przez
Powiatowe zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności (Dz.U. z 2002
r. Nr 179 poz. 1495 z późn. zm. oraz Dz.U. z 2002 r. Nr 175, poz. 1440 z późn. zm.). Ta instytucja i ZUS – posiadają ustawowe uprawnienia do wydania wyżej wymienionej legitymacji. Taka legitymacja
oraz inne dokumenty, obowiązują nadal w całej Polsce. Jakim cudem w
Mielcu to zmieniono?
Nie tylko podkarpacie stawia na technologie
Środki na stworzenie sieci instytucji, które będą szkolić kadry dla podkarpackiego przemysłu pochodzą z Regionalnego Programu Operacyjnego. W ramach nowoczesnej bazy dydaktycznej obok uczniów szkół zawodowych swoje kwalifikacje będą mogli tam podnieść także pracownicy oraz osoby dorosłe, które mają zamiar podjąć zatrudnienie w przemyśle.
Mieleckie pogotowie będzie zarządzało jedną z zaledwie pięciu dyspozytorni w województwie
To efekt wypracowania marki i zapowiedź dalszego rozwoju
Wojewoda Podkarpacka Małgorzata Chomycz-Śmigielska poinformowała oficjalnie, że jedna z pięciu dyspozytorni pogotowia ratunkowego w województwie będzie mieścić się w Mielcu. Przygotowania już ruszyły - pogotowie przekazało Wojewodzie dane i dokumenty konieczne do otrzymania pierwszego sprzętu, który będzie stanowił wyposażenie dyspozytorni w nowym wydaniu. - To ogromny sukces, a jego wagę będziemy doceniać latami: to możliwość ustawicznego rozwoju, stabilność firmy i bezpieczeństwo pracowników - mówi Paweł Pazdan, dyrektor mieleckiego pogotowia.
Wojewoda Podkarpacka Małgorzata Chomycz-Śmigielska poinformowała oficjalnie, że jedna z pięciu dyspozytorni pogotowia ratunkowego w województwie będzie mieścić się w Mielcu. Przygotowania już ruszyły - pogotowie przekazało Wojewodzie dane i dokumenty konieczne do otrzymania pierwszego sprzętu, który będzie stanowił wyposażenie dyspozytorni w nowym wydaniu. - To ogromny sukces, a jego wagę będziemy doceniać latami: to możliwość ustawicznego rozwoju, stabilność firmy i bezpieczeństwo pracowników - mówi Paweł Pazdan, dyrektor mieleckiego pogotowia.
Subskrybuj:
Posty (Atom)