Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Mielecki pejzaż zimowy w video klipie

Moje zetknięcie z komputerem zaczęło  się 2008 r. w wieku 54 lat. Jak pamiętam  wcześniej nie umiałem i nie znałem komputera, koledzy jak się zeszli tylko słuchałem o ich problemach z komputerem. Dopiero gdy wziąłem od syna komputer powoli zacząłem się na nim uczyć, założyłem chomik, później ze zdjęciami wszedłem na garnek.pl, z video klipami  na YouTube, a teraz zacząłem w Heja Mielec. Nowa przygoda, nowe wyzwania ale próbuje swoich sił. Może i wy młodzi spróbujecie, na pewno na taką pomoc czeka administrator tego portalu. Kto jak wy sami osobie możecie więcej powiedzieć. A teraz zapraszam was na video klipy Mielecki pejzaż zimowy, zrobiłem go na oś.lotników oraz oś.starówka. W największe mrozy wyszedłem z aparatem na te dwa osiedla, a następne osiedla będę robił zimę 2012-2013 r.

                                            MIELECKI PEJZAŻ ZIMOWY - A JA TAK CZEKAM



                                             MIELECKI PEJZAŻ ZIMOWY - AGNIESZKA


                                    MIELECKI PEJZAŻ ZIMOWY AKCENT RODZINNY DOM


                                       MIELECKI PEJZAŻ ZIMOWY -Acapulco,CZY TY WIESZ


video klip udostępnił: rom54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........