Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Podziękowanie

Kocham mój kraj i czuję się patriotą. Polska to moja Ojczyzna. Ale składa się ona z wielu mniejszych ojczyzn – lokalnych - do których jestem najbardziej przywiązany. Miłość do tego skrawka ziemi, który jest mi najbliższy jest lokalnym patriotyzmem. Cieszy mnie gdy dookoła dobrze się dzieje, miasto, wieś czy gmina rozwijają się, boli gdy widzę porażki, niedociągnięcia czy zaniechania. Rolą społeczeństwa obywatelskiego, które mam nadzieję, że udało się nam wspólnie zbudować jest czynne uczestniczeniu w życiu obydwu tych ojczyzn, dużej i małej.
Pracuje na forum ogólnopolskim angażując się w wiele spraw dotyczących zarówno całego kraju jak i wielu takich małych ojczyzn, jakże podobnych do tej, w której przyszło mi żyć. Praca na rzecz Polski nie przesłania mi faktu, że należy pracować także dla swojego regionu. Cieszy mnie, że jest w Mielcu kilka osób, które bardzo aktywnie współpracują ze mną na rzecz rozwoju naszego miasta i okolic. Na szczególne wyróżnienie zasługuje radny powiatowy Andrzej Osnowski, który niezwykle silnie angażuje się na rzecz poprawy warunków społeczności lokalnej. Jego interpelacje, zapytania i rzeczowa ocena możliwości jak i potrzeb wielokrotnie pomogła rozwiązać sprawy zdawałoby się przegrane. Razem współpracując pomimo, że obaj jesteśmy przecież w opozycji chcemy - i potrafimy - wpłynąć na decyzje podejmowane przez przedstawicieli władzy, zarówno na szczeblu lokalnym jak i w moim przypadku ogólnopolskim. A od właściwej i odpowiedzialnej decyzji władz zazwyczaj zależy pomyślność wielu ludzi. Chciałem podziękować Panu radnemu Andrzejowi Osnowskiemu za wkład i trud na rzecz rozwoju naszej małej Ojczyzny.

Senator Wł. Ortyl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........