Spoty telewizyjne, emitowane w telewizji regionalnej i
w kinach, spoty radiowe, bannery internetowe, reklamy na billboardach i
ekranach LED, to elementy kampanii informacyjno-promocyjnej
Regionalnego Programu Operacyjnego, która ruszyła początkiem maja. Na
podkarpackich drogach widać też wyklejone reklamą autobusy z Rzeszowa,
Przemyśla, Stalowej Woli oraz Jarosławia.
Kampania, skierowana do ogółu społeczeństwa, pokazuje że Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego to wiele udogodnień dla mieszkańców regionu: wiadukt w Stalowej Woli, usługi Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, nowe jednostki ratownicze Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej czy unowocześnienia w Szpitalu Wojewódzkim nr 2 w Rzeszowie. Inwestycje współfinansowane ze środków Programu to m.in. Arboretum w Bolestraszycach, Filharmonia w Rzeszowie, oranżeria w Muzeum-Zamku w Łańcucie, architektura zdrojowa w Rymanowie Zdroju.
Kampania, skierowana do ogółu społeczeństwa, pokazuje że Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego to wiele udogodnień dla mieszkańców regionu: wiadukt w Stalowej Woli, usługi Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, nowe jednostki ratownicze Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej czy unowocześnienia w Szpitalu Wojewódzkim nr 2 w Rzeszowie. Inwestycje współfinansowane ze środków Programu to m.in. Arboretum w Bolestraszycach, Filharmonia w Rzeszowie, oranżeria w Muzeum-Zamku w Łańcucie, architektura zdrojowa w Rymanowie Zdroju.
„Jest wiele myśli – dla nas najcenniejsze są te, które możemy zrealizować”.
Kampania potrwa do 30 lipca.
45 sekundowy spot RPO WP - element kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej przez Agencję
Reklamową Bogaczewicz dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Podkarpackiego.