Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Wygrałam z ZUS-em w sądzie!

Sąd uznał, że chora na cukrzycę Małgorzata Licha jest częściowo niezdolna do pracy i bezterminowo przyznał jej rentę.
11 sierpnia bieżącego roku usłyszała w końcu upragniony i długo wyczekiwany wyrok. Sąd przyznał jej bezterminową rentę z tytułu częściowej niezdolności do pracy. We wrześniu wyrok uprawomocnił się.
- Jestem szczęśliwa, bo po wielu miesiącach bojów z ZUSem naprawdę zaczynałam już wierzyć, ze cudownie ozdrowiałam – przyznaje 37-letnia Małgorzata Licha. – Po ogłoszeniu wyroku obcy ludzie podchodzili do mnie i mi gratulowali. Mam nadzieję, że za moim przykładem pójdą następni, którzy czują się skrzywdzeni niesprawiedliwą decyzją urzędu.
Więcej w Super Nowościach
Porozmawiaj na forum mieleckiej społeczności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........