Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Mielecki pejzaż jesienny w video klipie

 W weekend  wziąłem aparat przy ładnej pogodzie poszedłem na miasto.Wpadłem na pomysł by powstały video klipy pod nazwą .Mielec i akordeonowe melodie ,tytuł i akordeon okazał się trafny,oglądany w kraju i krajach tj. USA,Kanada,Anglia, Niemcy,Trafił na strony miłośników akordeonów.Wielu polaków wyjechało za granicę dla nich zima,wiosna,lato,jesień to wspomnienia z kraju,tu mieszkałem,tędy chodziłem i tak dalej.....Zapraszam na video klipy Mielecki pejzaż jesienny 2011 r.

MIELECKI PEJZAŻ JESIENNY.- Framerowie - Po złocie,po zieleni


MIELECKI PEJZAŻ JESIENNY.- Czerwone Gitary - Barwy jesieni



MIELECKI PEJZAŻ JESIENNY.-Pani Jesień .


MIELECKI PEJZAŻ JESIENNY - ŻÓŁTY JESIENNY LIŚĆ


MIELECKI PEJZAŻ JESIENNY - Jesień idzie przez park - Czerwone Gitary.


video klip udostępnił: rom54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........