Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Czy dojdzie do odwołania radnych Gminy Mielec Jana Kołodzieja i Mariusza Kawalca?

W dniu 11.03.2012r. na spotkaniu rodziców dzieci klubu piłkarskiego GLUKS SOKiS członek Rady Sołeckiej Pan Marian Soboń broniąc swojego brata Wiesława Sobonia (Sołtysa), który toczył dyskusję z radnym Mariuszem Kawalcem w sprawie filii SOKiS-u zarzucił, że radni Woli Mieleckiej działają na szkodę Wsi. Zapowiedział, że na najbliższym zebraniu 25.03.2012r. postawi wniosek o odwołanie radnych.
Czy Radny Kawalec i Radny Kołodziej faktycznie działają na szkodę wsi?
Społeczność Woli Mieleckiej będzie musiała na, to pytanie ewentualnie sobie odpowiedzieć.


 Ja Mariusz Kawalec zastanawiam się tylko, czy moja osoba nie stoi może na drodze Panów Soboń, bo to oni łącznie z kolejnym członkiem Rady Sołeckiej Antonim Maziarzem na ostatnich zebraniach Rady Sołeckiej obrzucali mnie bezpodstawnymi oskarżeniami i chcieli zakazać mi nagrywania tych spotkań.
Skoro ich działania są szlachetne, a moje na szkodę wsi, to dlaczego obawiają się nagrywania tych zebrań?
Jestem w Radzie Sołeckiej szósty rok, zawsze nagrywałem te zebrania i do tej pory nikomu, to nie przeszkadzało i nie było, to upubliczniane.
Teraz, kiedy zbliżają się największe inwestycje, czyli budowa mostu i dróg w naszej miejscowości oraz budowa strefy i takie nagrania były, by dowodem w czystości poczynań Rady Sołeckiej próbuje się uniemożliwić mi nagrywanie.
Pytam się, o co chodzi? Komu na tym zależy?

Jest mi przykro, że doszło do takiej sytuacji, która nie powinna mieć miejsca, ale skoro już to nastąpiło, to chcę, aby społeczność Woli Mieleckiej o tym wiedziała.
Mobilizacją do upublicznienia tego faktu jest też to , że po ostatnim spotkaniu Rady Sołeckiej dwoje członków zapowiedziało, że więcej nie będzie brało udziału w takich spotkaniach, gdzie panuje taka atmosfera. Są zniesmaczeni takim zachowaniem.

  Jeżeli jest ktoś w posiadaniu dowodów, że ja bądź drugi radny działamy na szkodę Woli Mieleckiej, to proszę o przysłanie ich podpisanych przez siebie (imię i nazwisko do mojej wiadomości), a ja upublicznię je,
Adres mailowy: mariuszkawalec@poczta.fm

Poniżej fragment ostatniego zebrania Rady Sołeckiej
"Naciski aby nie nagrywać spotkań Rady Sołeckiej 2012.03.01"







Dyskusja trwa
O nagrywaniu (wycinek z 5 sesji a dotyczy nagrywania sesji Radu Gminy Mielec)
 Wtedy Radny Kędzior z Chorzelowa sprzeciwia się filmowaniu sesji.
Nagrywać można każdą sesje ponieważ obrady są jawne. Jest to zgodne z prawem. Idźmy z postępem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........