Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Wybierz się na biwak wędrowny

Hufiec ZHP Mielec zaprasza na biwak wędrowny „GROM”, który odbędzie się bez względu na pogodę w terminie 27-29 kwietnia. Przez trzy dni uczestnicy będą popularyzować harcerski styl spędzania wolnego czasu oraz poznawać walory ziemi województwa podkarpackiego – Ziemi Mieleckiej i Kotliny Sandomierskiej
Biwak rozpocznie się w piątek, 27 kwietnia apelem o godzinie 17.00 na błoniach obok lokalu Hufca ZHP Mielec.
Następnie uczestnicy rajdu zostaną przetransportowani autobusami do szkoły. Po zakwaterowaniu odbędą się zajęcia. W sobotę będzie całodniowa wędrówka po lasach Puszczy Sandomierskiej. Wieczorem zajęcia.  Ostatni dzień – niedziela, to wykwaterowanie ze szkoły, powrót pieszo do Mielca, Msza Święta i apel kończący biwak.
W biwaku wędrownym biorą udział patrole (od 5 do 12 osób) reprezentujące środowiska organizacji harcerskich które w terminie dokonają formalności związanych ze zgłoszeniem. Opiekunem patrolu musi być pełnoletni instruktor. W przypadku drużyn z Hufca ZHP Mielec patrolowym może być niepełnoletni drużynowy lub przyboczny działający na co dzień z drużyną.
Każdy uczestnik musi mieć ze sobą śpiwór, karimatę oraz latarkę. Każdy patrol musi posiadać swoja apteczkę i busolę lub kompas.
Świadczenia w ramach wpisowego: nocleg w szkole w warunkach turystycznych na sprzęcie uczestników, wrzątek w szkołach, plakietka rajdowa, dyplomy uczestnictwa dla patroli, nagrody dla najlepszych patroli, transport do szkoły w pierwszy dzień biwaku, ubezpieczenie, a także wszelkie materiały programowe (np. mapy).
Do rajdu zakwalifikowane zostaną patrole, które dokonają zgłoszenia wg wzoru w terminie nie przekraczalnym do 13 kwietnia i uiszczą wpisowe w kwocie 20 zł od osoby.
Zgłoszenia kierujemy na adres: mielec@zhp.pl
Wpisowe wpłacamy na konto:
Bank PeKaO SA. O/Mielec
Numer konta 78124026561111000037932019
z dopiskiem „Biwak Wędrowny”
lub w biurze hufca w czwartki w godz. 16 – 18.
Uwaga!
Jeżeli na rajd zgłosi się za dużo patroli o przyjęciu decyduje pierwszeństwo zgłoszeń! Ewentualną rezygnacje uczestnika prosimy zgłaszać do 20 kwietnia. Nie zgłoszenie się uczestnika lub patrolu na start powoduje utratę wpisowego na korzyść organizatora.
Wszelkie pytania organizatorzy proszą kierować na adres: mielec@zhp.pl

źródło: regiony.zhp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........