Na zlocie pojawiło się kilkanaście aut, także polskich jak Warszawa.
Herbatę i kawę zapewniał Cafe Bar – Sprint. Choć trochę zimno to nie brakło zwiedzających. Do godziny 16.oo parking zapełniał się zabytkowymi samochodami. Po 16:15 wyruszyła parada ulicami miasta, odwiedziła mieszkańców osiedli i powróciła na ulicę Głowackiego.
Zgłoszono 33 samochody i 5 motocykli. Najstarszym zgłoszonym pojazdem był Peugeot 402 z 1938 roku oraz motocykl DKW 350 z 1942 roku.
Przyjechały Warszawy, ekskluzywne Rolls Royce, Mercedesy, Daimlery, był też Lincoln, Cadillac, Marlin, Trabant, Wartburg, Fiat 125p i 126p, Zastawa 1100, Syrena 105, AWO Simson czy popularna WFM MO6. Nie zabrakło, polskiego, samochodu produkowanego w latach rozkwitu motoryzacji w Mielcu WSK Mikrus MR – 300.
„Cackiem” I Mieleckiego Zlotu Pojazdów Zabytkowych został pojazd o numerze rejestracyjnym RST CR15 Mikrus MR-300 wyprodukowany w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu w 1960 roku.Właścicielem Mikrusa jest pan Piotr Ludian ze Stalowej Woli.
Więcej zdjęć
Druga część
Ponad 350 zdjęć w obu galeriach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zanim napiszesz przeczytaj regulamin
Komentarze są moderowane