Na mocy porozumienia zawartego przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Mielcu
z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów w zakresie wdrożenia usprawnienia obejmującego Strategię zarządzania relacjami z klientami Urzędu, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych, w ramach projektu 'Klient w centrum uwagi administracji' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- w maju br. zakończono realizację w/w usprawnienia.
W ramach projektu:
- Przeprowadzono badanie metodą CAWI (ankiet elektronicznych), na podstawie którego zidentyfikowano potrzeby i oczekiwania klientów zwłaszcza potrzeby szkoleniowe
w konkretnych obszarach tematycznych. Respondenci wskazali zakres usług,
w temacie których chcieliby poszerzyć swoją wiedzę. - Opracowano Katalog potrzeb szkoleniowych, będący podstawą określenia Planu szkoleń dla klientów urzędu na dany rok.
- Zorganizowano szkolenia i warsztaty z metodyki prowadzenia szkoleń, wystąpień publicznych i autoprezentacji oraz z zakresu doboru narzędzi prowadzenia szkoleń dla pracowników, którzy będą realizować Plan szkoleń.
- Opracowano Instrukcję prowadzenia procesu szkoleń zewnętrznych przez pracowników urzędu, mającą na celu odpowiednią organizację szkoleń, w tym zawierającą metodykę
i sposób przeprowadzania badania potrzeb szkoleniowych klientów. - Opracowano strategię zarządzania relacjami z klientami urzędu, wykorzystując analizę SWOT, określając cele i sposoby ich realizacji w podziale na obszary (klient i jego obsługa, komunikacja z klientem, organizacja urzędu, kadra urzędu).
Rezultatem wdrożenia w/w usprawnień w Urzędzie jest:
- poznanie potrzeb i oczekiwań klientów
- praktyczne zastosowanie nowoczesnych narzędzi do identyfikacji potrzeb i oczekiwań klientów
- możliwość dostosowania działań urzędu do poznanych potrzeb i oczekiwań,
- stworzenie systemu prowadzenia szkoleń zewnętrznych dla klientów zewnętrznych,
- wzrost poziomu zadowolenia klientów, w zakresie nowych relacji (współdziałanie,
współdecydowanie),
współdecydowanie),
- wprowadzenie zmian w działalności urzędu, przy wykorzystaniu informacji od klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zanim napiszesz przeczytaj regulamin
Komentarze są moderowane