Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Więcej pieniędzy na nasze leczenie

Cieszy mnie, że w 2013 roku na nasze zdrowie będzie więcej pieniędzy, które przeznaczy Narodowy Fundusz Zdrowia dla pacjentów Z Podkarpacia. To więcej o blisko 130 milionów złotych w porównaniu do roku 2012, a kwota ogółem wynosić będzie 3 mld 344 mln złotych.
W Sejmie Komisja Zdrowia oraz Finansów Publicznych  pozytywnie zaopiniowały  plan finansowy Narodowego Funduszu Zdrowia na 201 3 rok. Cieszy, że od 2010 roku jesteśmy traktowani równo z innymi województwami – wreszcie sprawiedliwie ( pamiętacie o mojej walce o zmianę niekorzystnego algorytmu?)  i dostaliśmy więcej: przez trzy lata jest to kwota bliska 680 mln zł - informuje posłanka Skowrońska
Oczywiście dyrektorzy szpitali i innych jednostek tak jak co roku będą indywidualnie negocjować wysokość kontraktów z Podkarpackim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia. W roku 2013 więcej  będzie dla szpitali - 1 mld 390 mln zł, w tym na leki – ponad 86 mln zł i opiekę paliatywną – ponad 19 mln zł.
Te pieniądze – mam nadzieję – będą dobrze wykorzystane, a pacjent powinien wiedzieć i czuć, że to on w systemie opieki zdrowotnej jest najważniejszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........