Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Queen Of Poland

Izabela Ejnik z klasy II B dostała się do ścisłego finału konkursu Queen of Poland, który odbył się w na Riwierze Tureckiej od 28 września do 5 października. Tam podczas gali finałowej dostała się do pierwszej trójki i zdobyła tytuł II vice Queen of Poland 2012.

  "Mimo, iż musiałam opuścić tydzień w szkole i mam teraz zaległości, nie żałuję, ponieważ przeżyłam najbardziej pamiętne 8 dni mojego dotychczasowego życia.

      Wszystkie tamtejsze atrakcje, widoki, nowe znajomości, jak i emocje towarzyszące podczas samego występu są nie do opisania, łącznie ze łzami szczęścia po ogłoszeniu werdyktu. Pozytywne emocje nie ustały jednak wraz z końcem zagranicznej przygody. Po powrocie do szkoły czekały mnie gratulacje i wspaniałe przywitanie zorganizowane przez moją klasę. Do takiej szkoły chce się wracać!" - wspominała Iza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........