Ci, którzy nie będą pamiętać o zapłacie rachunku otrzymają przypomnienie sms-em.
Za wiadomość zapłaci firma a wiadomośc zostanie wysłana gdy termin przekroczy 7 dni.
Jednak aby system funkcjonował sami musimy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod 801 700 909 lub 42 275 30 09
Podanie nowego numeru telefonu do bazy danych leży w interesie klienta. Dzięki temu, nie tylko przypomnimy mu o tym, że zapomniał zapłacić rachunek, ale też będziemy mogli przekazać mu inne ważne dla niego informacje. Czyli – na przykład - wyjaśniać sprawy płatności lub informować o zmianie rachunku bankowego - informuje Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót S.A.
Pilotażowe działania w tym zakresie podjęto już kilka miesięcy temu. Spotkało się to z akceptacją i uznaniem klientów, którzy chwalą sobie taki sposób komunikacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podjęliśmy zatem decyzję o uruchomieniu cyklicznych kampanii przypominających o niezapłaconej fakturze – informuje firma PGE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zanim napiszesz przeczytaj regulamin
Komentarze są moderowane