Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Mieleckie akordeonowe melodie w video klipie

Mieleckie akordeonowe melodie wyświetlone były aż 13508 razy,19 razy dodany do ulubionych,pięć z nich otrzymało gwiazdki lub wysokie noty.Znajdziesz na innych stronach w internecie.Pokazałem w nim wszystkie osiedla w Mielcu,przeszedłem kilka naście kilometrów piechotą albo wsiadałem na rower i w miasto ruszałem,wykonałem około 800 zdjęć.Na pewno nie udało mi się pokazać wschód i zachód słońca,nie pokazałem naszego miasta nocą.Na pewno wrócę na miasto by pokazać krok po kroku każdy dom i ulicę.Gdy byłem w Hiszpanii na internecie włączyliśmy mapę i zaczęło się.tu mieszkałem i tak dalej..I to mnie skłoniło do tego by pokazać w video klipach nasze miasto i wydarzenia kulturalne.Bardzo dużo mielczan wyjechało z kraju..Zapraszam na video klipy Mieleckie akordeonowe melodie.


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE -CÓRKA RYBAKA


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - MELODIES OF AC CO RDION2-MIX 06
MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - ACCORDION SONGS FROM POLAND.-KASIU,KATARZYNO


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - BLONDYNECZKA

MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - ADIOS MUCHACH OS

MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - BIESIADNE-AKORDEON


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - JASNOWŁOSA


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - Z AKORDEONEM PRZEZ ŚWIAT,15.MOJA MUZYKA

MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE -18 Wiązanka tang

MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - KWIAT JEDNEJ NOCY

  MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE (CAPTAIN COOK)

MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE - FALE DUNAJU 2


MIELEC I AKORDEONOWE MELODIE -TU JEST MOJE MIEJSCE



Video klip udostępnił:rom54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........