Ważne jest, aby patrol liczył od 6 do 12 osób. Opiekunem patrolu
może być tylko osoba pełnoletnia z odpowiednimi kwalifikacjami. W
przypadku drużyn z Hufca ZHP Mielec dopuszczalne jest, aby opiekunem
patrolu był niepełnoletni drużynowy bądź przyboczny pracujący na co
dzień z drużyną. Do rajdu zakwalifikowane zostaną patrole, które
dokonają zgłoszenia wg wzoru w terminie nie przekraczalnym do dnia
12.09.2012r. i uiszczą wpisowe w kwocie 18 zł od harcerzy i 5 zł od
zuchów. Do karty zgłoszenia obowiązkowo dołączamy informację o
rozmiarach koszulek dla swojego patrolu. Patrole, które nie dołączą
listy z rozmiarami koszulek nie otrzymają koszulek rajdowych.
Zgłoszenia kierujemy na adres: mielec@zhp.pl lub bezpośrednio do Hufca ZHP Mielec.
Wpisowe wpłacamy na konto:
Wpisowe wpłacamy na konto:
Bank PeKaO SA. O/Mielec
Numer konta 78124026561111000037932019
z dopiskiem „Rajd Mielecki”
lub w biurze hufca od poniedziałku do piątku w godz. 16 – 18.
Patrole we własnym zakresie zapewniają sobie wyżywienie.
Organizatorzy zapewniają ciepły posiłek w niedzielę w trakcie
zakończenia rajdu oraz wrzątek w szkołach. Dodatkowo we wpisowym
znajduje się ubezpieczenie, a ponadto pamiątkowy znaczek i koszulkę,
wszelkie rodzaju materiały programowe, pamiątkowy dyplom dla każdego
patrolu oraz nagrody dla najlepszych.
REGULAMIN RAJDU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zanim napiszesz przeczytaj regulamin
Komentarze są moderowane