Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Gdyby nie było dobrej promocji miasta to nie ściągnęlibyśmy do Mielca inwestorów światowej rangi

Tym stwierdzeniem Janusz Chodorowski, prezydent Mielca komentował na antenie radia RDN zarzuty, jakie padają pod jego adresem, że Mielec nie ma przemyślanej strategii promocji. 
Na pytanie czy PZL swoimi działaniami (np. ostatnie odsłonięcie legendarnego Łosia czy Black-Hawk czytaj) lepiej promuje miasto niż sam samorząd, gość radia odpowiadał, że działania spółki to suma całej promocji. - Mielec jest znany, pomimo uwag o samej promocji. Promocja polega na tym, żeby dobrze o nas mówiono, zapamiętywano, żeby ten wizerunek pokazywać bardzo pozytywnie. Ostatnio miałem przyjemność gościć pana Buzka, który w szczerej rozmowie powiedział mi 'Wie pan, jeśli myśli pan, że cała Polska jest taka jak Mielec to się pan myli'. Opinie takich osób nie biorą się znikąd, one są szczere. Ja w to wierze. I to jest promocja bo dobrze o nas mówią - dodaje Chodorowski.

    Mielecki magistrat od dwóch tygodni ma nowego szefa promocji. Został nim Krzysztof Urbański, pełniący już funkcję rzecznika prasowego. Na pytanie, czy łączenie stanowisk to dobry pomysł, Chodorowski odpowiada, że tak. - To jest energiczna i młoda osoba, która wiele w życiu zrobiła i mam nadzieję, że bez problemów poradzi sobie, a efekty będzie już niedługo widać. Czy jest w tym jakaś logika? Prezydent, odpowiada, że tak, skoro mielecki samorząd jest najtańszy w Polsce. - To zdaje egzamin, mimo, że takie rozwiązanie wymaga większej pracy od ludzi. W ten sposób ograniczamy też koszty administracyjne. Łatwiej steruje sie organizmem, który jest spłaszczony - dodaje Chodorowski.


za RDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........