Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia Blog do wynajęcia kontakt

Olimpijska sesja powiatowa

Środowa sesja Rady Powiatu Mieleckiego rozpoczęła się nietypowo bo… na sportowo. Paulina Buziak i Rafał Augustyn zawodnicy chodu sportowego Odrodzonego Towarzystwa gimnastycznego Sokół-Mielec, członkowie Polskiej Kadry Olimpijskiej podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie  przybyli wraz z trenerem Józefem Wójtowiczem aby podziękować Zarządowi i Radzie Powiatu Mieleckiego za udzielone wsparcie.

„Proszę Państwa, - zwrócił się do zebranych Józef Wójtowicz - chciałem serdecznie podziękować Radzie i Zarządowi Powiatu za całe wsparcie udzielone naszym mieleckim olimpijczykom i pragnę podkreślić, że Paulina i Rafał to wychowankowie naszej ziemi mieleckiej, nasz powód do dumy.”

Wręczając kwiaty Henrykowi Niedbale Przewodniczącemu Rady Powiatu Mieleckiego, Andrzejowi Chrabąszczowi Staroście Powiatu Mieleckiego oraz Beacie Zakręckiej Radnej, Olimpijczycy mogli osobiście podziękować za wsparcie.

„Miałem zaszczyt – zwrócił się starosta mielecki - żegnać naszych Olimpijczyków przed wyjazdem na Igrzyska, gratulowałem uzyskania minimum i kwalifikacji. Mówiłem, że jesteście dumą powiatu mieleckiego i przykładem dla naszych mieszkańców. Podczas Igrzysk dostarczyliście wiele emocji i mam nadzieję, że nie jest to Wasze ostatnie słowo w Waszej karierze zawodowej. W miarę możliwości będziemy wspierać rozwój Waszej kariery”.

fot: Powiat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz przeczytaj regulamin

Komentarze są moderowane



Rozkłady jazdy komunikacji prywatnej BUS.....Sprawdź szczegóły..........